تبليغات رسانه هاي اجتماعي – آيا شما "منفورمر" نان "خبر رسان"؟

۱۱ بازديد

تبليغات رسانه هاي اجتماعي – آيا شما "منفورمر" نان "خبر رسان"؟

يك بايت جديد از هافينگتون پست نتايج نظرسنجي رسانه هاي اجتماعي را كه توسط دانشگاه روتگرز انجام شده است ، گزارش كرد. پس از رديابي فعاليتهاي 350 كاربر توييتر ، مشخص شد كه 80 درصد در واقع از اين شبكه اجتماعي براي به روز رساني خوانندگان در مورد زندگي شخصي خود استفاده مي كردند و …

تبليغات رسانه هاي اجتماعي – آيا شما "منفورمر" نان "خبر رسان"؟ https://get.belonnanotservice.ga/away?/تبليغات-رسانه-هاي-اجتماعي-آيا-شما-منف/ https://get.belonnanotservice.ga/away?/تبليغات-رسانه-هاي-اجتماعي-آيا-شما-منف/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Fri, 03 Sep 2021 23:24:27 0000 طراحي و سئو وب سايت social marketing approach https://hillbilly.ir/تبليغات-رسانه-هاي-اجتماعي-آيا-شما-منف/

تبليغات رسانه هاي اجتماعي – آيا شما "منفورمر" نان "خبر رسان"؟

يك بايت جديد از هافينگتون پست نتايج نظرسنجي رسانه هاي اجتماعي را كه توسط دانشگاه روتگرز انجام شده است ، گزارش كرد. پس از رديابي فعاليتهاي 350 كاربر توييتر ، مشخص شد كه 80 درصد در واقع از اين شبكه اجتماعي براي به روز رساني خوانندگان در مورد زندگي شخصي خود استفاده مي كردند و …

تبليغات رسانه هاي اجتماعي – آيا شما "منفورمر" نان "خبر رسان"؟

يك بايت جديد از هافينگتون پست نتايج نظرسنجي رسانه هاي اجتماعي را كه توسط دانشگاه روتگرز انجام شده است ، گزارش كرد. پس از رديابي فعاليتهاي 350 كاربر توييتر ، مشخص شد كه 80 درصد در واقع از اين شبكه اجتماعي براي به روز رساني خوانندگان در مورد زندگي شخصي خود استفاده مي كردند و 20 درصد از انجمن براي ارسال پيوندهايي براي خواندن اخبار و ساير موارد جالب استفاده كردند. كساني كه براي استفاده شخصي توييت مي كردند “Meformers” ناميده مي شدند – كه اكنون خود را اعلام مي كنند ، در حالي كه بقيه در گروه “Informers” هستند. يك نكته جالب از اين مطالعه به اين نتيجه رسيد كه “Formers” تمايل به دنبال كنندگان كمتري نسبت به كساني دارد كه براي اولين بار از توييتر براي انتشار اخبار مشكوك استفاده مي كنند. با اين حال به نظر نمي رسد در رسانه هاي اجتماعي وجود داشته باشد. اما اين باعث ايجاد عالي مي شود آيا بايد در توييتر به عنوان “خالق” يا “مطلع” خود باشيد و پيروي از پارادايم چه مزايا و معايبي دارد؟ تا چه حد نياز به بهبود واقعاً با “نياز به حفظ منافع عمومي در توييتر” متعادل است ؟ براي تعيين پاسخ براي شما ، بايد عوامل متعددي را در نظر بگيريد. چه چيزي خوانندگان را به نمايه شما مي آورد و آنها را متقاعد مي كند كه دكمه بعدي را فشار دهند؟ چه كاري مي توانيد انجام دهيد؟ به افرادي كه مي خواهند غذاي خود را نگه دارند پيشنهاد مي شود؟ “بسيار محتوا و مهم نشان داده شده است-شايد از رسانه هاي اجتماعي براي جلب رضايت جهان حتي با نوآوري استفاده شود حتي رايج ترين چراغ ها را خاموش كنيد و غيره … در حالي كه ممكن است همكاران نزديك شما به جزئيات علاقه مند باشند ، اما اگر از Twitter براي تبليغ محصولات و خدمات خود استفاده مي كنيد ، آيا اين يك استراتژي بازاريابي خوب است؟ ترافيك مكرر وب سايت يا فروش زياد مي تواند منجر به اخراج مداوم پيروان شود. حتي اگر شركت ها توييتر و فيس بوك را براي بازاريابي تركيب كنند ، فروش نبايد كاملاً به آنها بستگي داشته باشد. يافتن ميانجي كامل بين خود و متخصصان – من و كوچولوها مي توانند مشخصات شما را متعادل كرده و باعث انتشار مجدد مقالات شما و جذب پيروان بيشتر شود. براي شما. مهارت هاي خود را در زمينه كاري خود به نمايش بگذاريد و در شبكه هاي اجتماعي دو طرفه كار كنيد – به عبارت ديگر زياد با ديگران صحبت نكنيد ، با آنها صحبت كنيد. از ابتكار عمل به خوبي استفاده كنيد و به ديگران اطلاع دهيد كه در حال گوش دادن هستند. آيا در مورد بازاريابي رسانه هاي اجتماعي ، “informer” بهتر از “meformer” است؟ اصلاً پاسخ ثابتي وجود ندارد. بهترين راه براي انجام شبكه هاي اجتماعي اين است كه اين كار را به طور طبيعي انجام دهيد. بگذاريد صداي مجرد شما بدرخشد – اين صداي بعدي را مي گيرد.
https://get.belonnanotservice.ga/away?/تبليغات-رسانه-هاي-اجتماعي-آيا-شما-منف/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.