3 مرحله ضروري براي راه اندازي يك صفحه تجاري موفق در فيس بوك

۱۰ بازديد

3 مرحله ضروري براي راه اندازي يك صفحه تجاري موفق در فيس بوك

ممكن است تصور شود كه هر شركتي در جهان يك صفحه تجاري فيس بوك دارد… درست است؟… به خصوص كه طبق آمار فيس بوك ماهانه بيش از 2.5 ميليارد كاربر دارد. باور اينكه فيس بوك بزرگترين شبكه اجتماعي در جهان است براي برخي سخت است. بازوها بيشتر مي چرخند. تا ژوئن 2018، 55.1 درصد از …

3 مرحله ضروري براي راه اندازي يك صفحه تجاري موفق در فيس بوك https://hillbilly.ir/3-مرحله-ضروري-براي-راه-اندازي-يك-صفحه-تج/ https://hillbilly.ir/3-مرحله-ضروري-براي-راه-اندازي-يك-صفحه-تج/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sun, 28 Nov 2021 19:01:02 0000 طراحي و سئو وب سايت https://mail.hillbilly.ir/?p=18689

3 مرحله ضروري براي راه اندازي يك صفحه تجاري موفق در فيس بوك

ممكن است تصور شود كه هر شركتي در جهان يك صفحه تجاري فيس بوك دارد… درست است؟… به خصوص كه طبق آمار فيس بوك ماهانه بيش از 2.5 ميليارد كاربر دارد. باور اينكه فيس بوك بزرگترين شبكه اجتماعي در جهان است براي برخي سخت است. بازوها بيشتر مي چرخند. تا ژوئن 2018، 55.1 درصد از …

3 مرحله ضروري براي راه اندازي يك صفحه تجاري موفق در فيس بوك

ممكن است تصور شود كه هر شركتي در جهان يك صفحه تجاري فيس بوك دارد… درست است؟… به خصوص كه طبق آمار فيس بوك ماهانه بيش از 2.5 ميليارد كاربر دارد. باور اينكه فيس بوك بزرگترين شبكه اجتماعي در جهان است براي برخي سخت است.

بازوها بيشتر مي چرخند. تا ژوئن 2018، 55.1 درصد از جمعيت جهان به اينترنت دسترسي دارند. بنابراين، رشد شما در فيس بوك غيرقابل اندازه گيري است. با دسترسي روزانه افراد بيشتري كه به زودي به پلتفرم فيس بوك مي پيوندند، آينده حتي روشن تر است.

يك نظرسنجي در سال 2017 نشان داد كه 57 درصد از مصرف كنندگان مي گويند رسانه هاي اجتماعي بر تصميم گيري هاي خريد آنها تأثير مي گذارد. از اين 57٪، 44٪ گفتند كه فيس بوك از همه پلتفرم هاي رسانه هاي اجتماعي تأثيرگذارترين است.

اگر سعي كنيد، آمار و داده‌ها بر اساس روندهاي ديجيتال فعلي و آينده مغرضانه هستند كسب و كار محلي خود را تبليغ كنيد، آگاهي از برند را افزايش دهيد، سرنخ ايجاد كنيد يا فروش آنلاين را افزايش دهيد شما نمي توانيد طرفداران خود را افزايش ندهيد … و اين رايگان است !!!

همچنان دنبال كنيد زيرا ما 3 استراتژي بازاريابي فيس بوك را كه بايد به عنوان كارمند خارج از دروازه داشته باشيد به اشتراك مي گذاريم. شما مي توانيد اين كار را انجام دهيد حتي اگر يك متخصص فني كامل نباشيد. و در مورد صداي كلمه فيس بوك به قول مادرشوهرم، (91 ساله است)، يا هر نوع بازاريابي ديجيتال يا رسانه هاي اجتماعي كه شما را تا حد مرگ مي ترساند، اينها ساده هستند استراتژي بازاريابي فيس بوك مخصوص شماست.

بياييد شروع كنيم!

مرحله شماره 1. URL نامعتبر خود را بررسي كنيد: URL نامعتبر مانند يك پلاك معتبر است. راهي آسان براي اينكه ديگران بدانند شما در يك لحظه هستيد. هنگامي كه صفحه فيس بوك شركت شما منتشر شد، مي توانيد آدرس اينترنتي خود را درخواست كنيد. يك شرط وجود دارد. شما بايد 25 را دوست داشته باشيد تا شايسته باشيد.

اگر شروع به دعوت دوستان و خانواده خود به صفحه خود كنيد، دريافت اين 25 لايك بايد آسان باشد. دريافت URL وانيتي شما يك URL صفحه مانند اين را به شما مي دهد. پس از دريافت URL صفحه تجاري فيس بوك (بي فايده)، آن را به هر ابزار بازاريابي اضافه كنيد. هدف شما افزايش فالوور و طرفداران است.

يعني http://www.Facebook.com/pytalkbiz در مقابل اين => www (.) Facebook.com/12987-kkj&*%#

گام 2. پين كردن پيام: بهترين پيام خود را ارسال كنيد يا آن را در صفحه اصلي خود قرار دهيد. اين بدان معناست كه مي توانيد يكي از پيام هاي خود را ثابت تنظيم كنيد. به اين ترتيب، همه كساني كه از صفحه شما بازديد مي كنند، همان پست اول را خواهند ديد. ساده است. پس از ايجاد يك مقاله، روي مقاله كليك راست كنيد، گزينه هاي خود را مشاهده خواهيد كرد. روي متن پين كليك كنيد و آماده هستيد.

مرحله سوم: اطلاعات به موقع را ارسال كنيد. بنابراين اكنون مي خواهيد با ارسال اطلاعات مرتبط شروع به ساخت برند خود كنيد. مي‌توانيد عكس، پوستر، الهام‌بخش يا محتواي قانع‌كننده پست كنيد. اما به خاطر داشته باشيد كه عكس‌ها و ويديوها بيشتر براي محتوا مشاهده مي‌شوند. اين يك روز سرگرم كننده است.

علاوه بر اين، كارشناسان توصيه مي كنند حداقل 1-2 قطعه محتوا در روز ارسال كنيد. سعي كنيد به اندازه كافي محتوا آپلود كنيد تا صفحه خود را از شلوغي، بهم ريختگي يا بهم ريختگي دور نگه داريد. هيچ كس نمي خواهد اولين نفر در يك مهماني باشد.

در نهايت، مطمئن شويد كه محتوا، تصاوير و عكس هاي شما سرگرم كننده، آموزنده و جذاب هستند. بهترين اطلاعات ممكن را به اشتراك بگذاريد مفيد، آموزنده باشيد، به سوالات پاسخ دهيد و با انتقادات برخورد كنيد.

https://hillbilly.ir/3-مرحله-ضروري-براي-راه-اندازي-يك-صفحه-تج/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.