كتاب گوياي «همسفر» منتشر شد

به تخصصي ترين مرجع سئو خوش آمديد

كتاب گوياي «همسفر» منتشر شد

۸ بازديد

به گزارش شفاف ، به نقل از سخنگوي مركز تحقيقات مستند سنت دفاع ، كتاب “همسفر” روايت شنيدني مادام العمر از جانباز شهيد “صاد محمود مصبي” است. اين كتاب داستان مرد اصفهاني است كه راننده كاميون بود. كتاب “همنشين” در 10 مرحله از 10 فصل زندگي وي به طور مختصر با مخاطبان صحبت كرد. مرحله …

كتاب گوياي «همسفر» منتشر شد https://online-mag.ir/2021/09/كتاب-گوياي-همسفر-منتشر-شد/ Fri, 17 Sep 2021 07:08:06 0000 مجله هنري و فرهنگ https://www.online-mag.ir/2021/09/كتاب-گوياي-همسفر-منتشر-شد/ به گزارش شفاف ، به نقل از سخنگوي مركز تحقيقات مستند سنت دفاع ، كتاب “همسفر” روايت شنيدني مادام العمر از جانباز شهيد “صاد محمود مصبي” است. اين كتاب داستان مرد اصفهاني است كه راننده كاميون بود. كتاب “همنشين” در 10 مرحله از 10 فصل زندگي وي به طور مختصر با مخاطبان صحبت كرد. مرحله …

به گزارش شفاف ، به نقل از سخنگوي مركز تحقيقات مستند سنت دفاع ، كتاب “همسفر” روايت شنيدني مادام العمر از جانباز شهيد “صاد محمود مصبي” است. اين كتاب داستان مرد اصفهاني است كه راننده كاميون بود. كتاب “همنشين” در 10 مرحله از 10 فصل زندگي وي به طور مختصر با مخاطبان صحبت كرد.

مرحله اوليه قبل از انقلاب اسلامي ، كه به وضوح ربطي به انقلاب ندارد. وي پس از آشنايي با امام خميني (ره) به انقلاب اسلامي علاقه مند شد. پس از انقلاب ، وي به جهاد سازندگي پيوست و هنگامي كه جنگ اجباري با ايران آغاز شد ، در خط مقدم جبهه حضور داشت و در ابتدا به عنوان راننده در بخش تداركات سپاه پاسداران انقلاب اسلامي كار مي كرد.

پس از مدتي ، او وارد مركز تحقيقاتي مي شود و در آنجا با گروهي از راويان ملاقات مي كند كه بينش هاي جالب و تأثيرگذاري از شخصيت او پيدا مي كنند.

شهيد مصبي بيشتر در مجموعه راويان جنگ به عنوان راننده و واحد تداركات حضور داشت تا گوينده ، اما دوستي ، آمادگي بالا و پذيرش مأموريت هاي حساس به او كمك كرد تا در صحنه نبرد از راوي پشتيباني كند.اما من سهم بزرگي دارم.

او در حين عمليات خيبر و جاده آركود در حال انتقال راوي بود ، اما در يكي از سفرهايش در يك انفجار هولناك كشته شد. فروردين در سيزدهم سال 1383 به دليل شدت جراحت به شهادت رسيد.

كتاب “همنشين” يكي از كتاب هاي مجموعه “راوي صحنه جنگ” است. هر جلد از مجموعه كتاب هاي اين راوي صحنه جنگ شامل مجموعه اي از خاطرات ، داستانها و شرح حال كساني است كه در خط مقدم جنگ بوده و با جنگ روبرو شده اند. اين رويدادها تصويري واضح از شهيد جنگ را در اختيار مخاطبان علاقه مند به تاريخ شفاهي قرار مي دهد.

كتاب «همنشين» در سال 2014 توسط مركز اسناد و تحقيقات دفاع مقدس منتشر شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.