رگبار و رعدوبرق در برخي استان‌ها/ وزش تندباد لحظه‌اي در مناطق ساحلي و فراساحل

۶ بازديد

سازمان هواشناسي نسبت به رعد و برق و وزش باد شديد در برخي استانها و وزش باد شديد و افزايش ارتفاع موج در مناطق ساحلي و دريايي هشدار داده است. به گزارش مجله زنده خبري ، مواظب باش رنگ زرد سازمان هواشناسي اعلام كرد: از ظهر امروز (26 مرداد) در مازندران ، ارتفاعات شرقي تهران …

رگبار و رعدوبرق در برخي استان‌ها/ وزش تندباد لحظه‌اي در مناطق ساحلي و فراساحل https://livemag.ir/2021/08/رگبار-و-رعدوبرق-در-برخي-استان‌ها-وزش-ت/ https://livemag.ir/2021/08/رگبار-و-رعدوبرق-در-برخي-استان‌ها-وزش-ت/#respond مجله زنده خبري Tue, 17 Aug 2021 10:50:46 0000 اجتماعي https://livemag.ir/2021/08/رگبار-و-رعدوبرق-در-برخي-استان‌ها-وزش-ت/ سازمان هواشناسي نسبت به رعد و برق و وزش باد شديد در برخي استانها و وزش باد شديد و افزايش ارتفاع موج در مناطق ساحلي و دريايي هشدار داده است. به گزارش مجله زنده خبري ، مواظب باش رنگ زرد سازمان هواشناسي اعلام كرد: از ظهر امروز (26 مرداد) در مازندران ، ارتفاعات شرقي تهران …

سازمان هواشناسي نسبت به رعد و برق و وزش باد شديد در برخي استانها و وزش باد شديد و افزايش ارتفاع موج در مناطق ساحلي و دريايي هشدار داده است.

به گزارش مجله زنده خبري ، مواظب باش رنگ زرد سازمان هواشناسي اعلام كرد: از ظهر امروز (26 مرداد) در مازندران ، ارتفاعات شرقي تهران ، هرمزگان و نيمه جنوبي استان كرمان ، باران و رعد و برق ، وزش باد شديد موقت و مناطق تگرگ پيش بيني مي شود. پيش بيني مي شود اين شرايط هواشناسي تا فردا (26 مرداد) علاوه بر مناطق ذكر شده براي استانهاي گلستان ، جنوب سيستان و بلوچستان و بوشهر ادامه يابد.

باران و رعد و برق و وزش باد موقت شديد نيز براي پنجشنبه (7 مرداد) در استانهاي كرمان ، هرمزگان ، بوشهر ، استانهاي جنوبي سيستان و بلوچستان و فارس پيش بيني مي شود.

در چنين شرايطي احتمال رواناب در كانال ها ، وزش باد شديد موقت ، افزايش ناگهاني سطح آب فصلي ، سيل موقت و محدود وجود دارد. بنابراين ، هنگام عبور از رودخانه ها و كانالها بدون حركت عشاير عشاير ، به ويژه بعد از ظهر ، احتياط توصيه مي شود ، هنگام چراي احشام در بزرگراهها و مناطق و فعاليتهاي كوهستاني احتياط كنيد.

سازمان هواشناسي نيز در حالت آماده باش است رنگ زرد گزارش ديگري: از امروز تا پنجشنبه (26 تا 28 مرداد) در شرق خليج فارس ، تنگه هرمز ، غرب درياي عمان ، مناطق ساحلي و سواحل بوشهر ، هرمزگان و سيستان و بلوچستان ، رعد و برق ، وزش باد موقت شديد ، افزايش ارتفاع موج ها در ساحل بين 1 تا 1.5 متر و در دريا 1.5 تا 2 متر خواهد بود.

سازمان هواشناسي در مورد احتمال غرق شدن شناگران و قايق هاي كوچك و احتمال آسيب به كشتي هاي سبك ، سبك وزن ، قفس ها و تورهاي ماهيگيري هشدار داد و هنگام شنا در سواحل و ممنوعيت شنا در دريا احتياط را توصيه كرد.

به گزارش مجله زنده خبري ، يك هشدار رنگ زرد هواشناسي به اين معني است كه پديده هاي جوي رخ مي دهد كه مي تواند سفر و فعاليت هاي روزانه را مختل كند. اين هشدار براي افزايش آگاهي عمومي صادر شد تا آنها آماده برخورد با پديده هاي جوي باشند كه كمي شديدتر از حد معمول هستند. از سوي ديگر ، مقامات از اين هشدارها مطلع هستند تا در صورت لزوم اقدام كنند.

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/08/رگبار-و-رعدوبرق-در-برخي-استان‌ها-وزش-ت/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.