چگونه اينستاگرام مي تواند به ارتقاي استراتژي بازاريابي يك شركت كمك كند
هنگام ايجاد يك استراتژي رسانه هاي اجتماعي براي كسب و كار خود ، اينستاگرام يك برنامه بازاريابي موبايل عالي است كه مي تواند استراتژي بازاريابي شما را به طور م toثر به تجارت شما برساند. در حالي كه اينستاگرام تنها ابزاري نيست كه ثابت كرده است براي مشاغل موفق است ، اما ناديده گرفتن آن …
چگونه اينستاگرام مي تواند به ارتقاي استراتژي بازاريابي يك شركت كمك كند https://hillbilly.ir/چگونه-اينستاگرام-مي-تواند-به-ارتقاي-اس/ https://hillbilly.ir/چگونه-اينستاگرام-مي-تواند-به-ارتقاي-اس/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Tue, 03 Aug 2021 15:14:04 0000 طراحي و سئو وب سايت marketing social media strategy https://hillbilly.ir/چگونه-اينستاگرام-مي-تواند-به-ارتقاي-اس/
چگونه اينستاگرام مي تواند به ارتقاي استراتژي بازاريابي يك شركت كمك كند
هنگام ايجاد يك استراتژي رسانه هاي اجتماعي براي كسب و كار خود ، اينستاگرام يك برنامه بازاريابي موبايل عالي است كه مي تواند استراتژي بازاريابي شما را به طور م toثر به تجارت شما برساند. در حالي كه اينستاگرام تنها ابزاري نيست كه ثابت كرده است براي مشاغل موفق است ، اما ناديده گرفتن آن …
چگونه اينستاگرام مي تواند به ارتقاي استراتژي بازاريابي يك شركت كمك كند
هنگام ايجاد يك استراتژي رسانه هاي اجتماعي براي كسب و كار خود ، اينستاگرام يك برنامه بازاريابي موبايل عالي است كه مي تواند استراتژي بازاريابي شما را به طور م toثر به تجارت شما برساند. در حالي كه اينستاگرام تنها ابزاري نيست كه ثابت كرده است براي مشاغل موفق است ، اما ناديده گرفتن آن دشوار است زيرا همچنان بيش از 1.80 ميليارد كاربر به فروش مي رساند. راه هاي زيادي براي كسب درآمد زياد در اينستاگرام هنگام تبليغ كسب و كار خود وجود دارد: استراتژي بازاريابي ، فلسفه و طراحي نام تجاري. در اينجا چند نكته وجود دارد تا بتوانيد حساب اينستاگرام خود را با استراتژي بازاريابي خود هماهنگ كنيدرمز عبور ايجاد كنيد
ايجاد هشتگ شخصي شما راهي آسان براي ايجاد فالوورهاي وفادار براي كار اينستاگرام شما است. پس از تعيين نام هشتگ خود ، مطمئن شويد كه آن را براي مخاطبان خود با ارسال آن در هر شبكه اجتماعي و به عنوان نظر در مورد هر پست اينستاگرام ارسال مي كنيد. اينستاگرام همچنين پيگيري افراد را با استفاده از هشتگ شركت شما آسان مي كند. من به شما توصيه مي كنم با كاربراني كه هشتگ تشكر ارسال مي كنند يا تصوير شما را بازنشر مي دهند و آن را مشاهده مي كنند ، مذاكره كنيد. كاربران جديد تشويق مي شوند تا با تأييد كاربراني كه به طور فعال از هشتگ استفاده مي كنند ، ارسال كنند.
عكسهاي خود را برچسب جغرافيايي بزنيد
برچسب گذاري جغرافيايي عكس هاي شما در اينستاگرام به شركت شما اجازه مي دهد تا جامعه شما را در يك پلتفرم كاملاً متفاوت ادغام كند. با استفاده از تصاوير برچسب گذاري جغرافيايي ، پيروان شما مي توانند محل كسب و كار شما را مشاهده كنند: يك فروشگاه خرده فروشي ، رستوران يا محل كار. برچسب گذاري جغرافيايي راه ديگري براي ايجاد شغل در آينده است. اگر شما و همكارانتان در Chipotle با هم ناهار مي خوريد ، مي توانيد عكس هاي خود را در محل خود برچسب گذاري كنيد. با انجام اين كار ، كاربران اينستاگرام مي توانند عكس هاي شما را در يك مكان برچسب گذاري شده مشاهده كنند ، كه انتظار مي رود آنها را تشويق به دنبال كردن حساب شركت شما كند.
كاركنان را به نوشتن تشويق كنيد
برخي از حاميان وفادار شما بايد كارمندان شما باشند. كاركنان خود را تشويق كنيد تا هفته اي دوبار در ارسال عكس به حساب شركت شما مشاركت فعال داشته باشند. با افزودن كاركنان به كشتي ، كارفرماياني كه حساب شما را دنبال مي كنند از دانستن اطلاعات بيشتر در مورد كاركنان شركت شما قدرداني خواهند كرد. تا زماني كه دستورالعمل هاي واضح در مورد نحوه نصب را دنبال مي كنيد ، بايد سريع انواع مختلف حساب خود را دنبال كنيد.
حساب هاي رسانه هاي اجتماعي خود را متصل كنيد
فراموش نكنيد كه هر بار كه عكسي را ارسال مي كنيد ، ساير حساب هاي رسانه هاي اجتماعي را با اينستاگرام تركيب كنيد. پيوند دادن تمام حساب هاي رسانه هاي اجتماعي شما مي تواند مخاطبان شما را افزايش دهد زيرا همه طرفداران و دنبال كنندگان شما حساب هاي ديگر شما مانند فيس بوك ، توييتر ، Tumblr و Flickr را دنبال نمي كنند. پيوند با ساير حساب هاي رسانه هاي اجتماعي نه تنها محتواي بيشتري ، بلكه زمان بيشتري را براي ارسال به شما امكان مي دهد.. https://hillbilly.ir/چگونه-اينستاگرام-مي-تواند-به-ارتقاي-اس/feed/ 0