چوب حراج گل محمدي به مهاجم تيمش

به تخصصي ترين مرجع سئو خوش آمديد

چوب حراج گل محمدي به مهاجم تيمش

۵ بازديد

به گزارش خبرگزاري مجله آنلاين ، مدي مهدي كني كه فصل گذشته به درخواست گورمو حمادي به پرسپوليس آمده بود ، همكاري خوبي با اين تيم نداشت و نتوانست موقعيت ثابتي ايجاد كند. با توجه به اينكه پرسپوليس فصل آينده بازيكناني چون عيسي كسير ، مهدي عبدي و شايد ساجرد شهبازاده را در خط حمله …

چوب حراج گل محمدي به مهاجم تيمش https://online-mag.ir/2021/08/چوب-حراج-گل-محمدي-به-مهاجم-تيمش/ مجله آنلاين Thu, 19 Aug 2021 05:15:58 0000 مجله نشاط https://online-mag.ir/2021/08/چوب-حراج-گل-محمدي-به-مهاجم-تيمش/ به گزارش خبرگزاري مجله آنلاين ، مدي مهدي كني كه فصل گذشته به درخواست گورمو حمادي به پرسپوليس آمده بود ، همكاري خوبي با اين تيم نداشت و نتوانست موقعيت ثابتي ايجاد كند. با توجه به اينكه پرسپوليس فصل آينده بازيكناني چون عيسي كسير ، مهدي عبدي و شايد ساجرد شهبازاده را در خط حمله …

به گزارش خبرگزاري مجله آنلاين ، مدي مهدي كني كه فصل گذشته به درخواست گورمو حمادي به پرسپوليس آمده بود ، همكاري خوبي با اين تيم نداشت و نتوانست موقعيت ثابتي ايجاد كند.

با توجه به اينكه پرسپوليس فصل آينده بازيكناني چون عيسي كسير ، مهدي عبدي و شايد ساجرد شهبازاده را در خط حمله خواهد داشت ، مهدي كني كمترين شانس بازي براي تيمش را دارد.

در حال حاضر پرسپوليس به باشگاه پرتغالي سانتا كلارا نام Medicani داده است تا زمينه انتقال مهاجم به اين تيم پرتغالي فراهم شود ، اما باشگاه پرتغالي حاضر است جايزه نيمكت پرسپوليس را جذب كند. مهاجم البته برخي از تيم هاي ليگ برتري مي خواهند اين بازيكن را در صورت رضايت باشگاه پرسپوليس جذب كنند. مديريت باشگاه فقط در صورت پرداخت مبلغ مهاجم آمادگي فروش مهاجم را دارد.

۲۵۶۲۵۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.