چرا چاپ بايد در هر استراتژي بازاريابي محتوا گنجانده شود
در گذشته ، بازاريابي چاپي تنها بازي شهر بود. بنرها ، پوسترها ، كارت هاي ويزيت ، پوسترها و تبليغات روزنامه ها تنها گزينه هاي شما براي تجارت شما هستند. سپس اينترنت آمد. در دهه گذشته ، بازاريابي به يك فضاي ديجيتالي تبديل شده است. آيا اين بدان معناست كه رسانه از بين رفته است؟ …
چرا چاپ بايد در هر استراتژي بازاريابي محتوا گنجانده شود https://hillbilly.ir/چرا-چاپ-بايد-در-هر-استراتژي-بازاريابي-م/ https://hillbilly.ir/چرا-چاپ-بايد-در-هر-استراتژي-بازاريابي-م/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Wed, 04 Aug 2021 23:58:00 0000 طراحي و سئو وب سايت marketing social media strategy https://hillbilly.ir/چرا-چاپ-بايد-در-هر-استراتژي-بازاريابي-م/
چرا چاپ بايد در هر استراتژي بازاريابي محتوا گنجانده شود
در گذشته ، بازاريابي چاپي تنها بازي شهر بود. بنرها ، پوسترها ، كارت هاي ويزيت ، پوسترها و تبليغات روزنامه ها تنها گزينه هاي شما براي تجارت شما هستند. سپس اينترنت آمد. در دهه گذشته ، بازاريابي به يك فضاي ديجيتالي تبديل شده است. آيا اين بدان معناست كه رسانه از بين رفته است؟ …
چرا چاپ بايد در هر استراتژي بازاريابي محتوا گنجانده شود
در گذشته ، بازاريابي چاپي تنها بازي شهر بود. بنرها ، پوسترها ، كارت هاي ويزيت ، پوسترها و تبليغات روزنامه ها تنها گزينه هاي شما براي تجارت شما هستند. سپس اينترنت آمد. در دهه گذشته ، بازاريابي به يك فضاي ديجيتالي تبديل شده است. آيا اين بدان معناست كه رسانه از بين رفته است؟ اين درست نيست. در واقع ، دلايل زيادي وجود دارد كه مهم است تبليغات چاپي را در تكنيك هاي بازاريابي داخلي خود قرار دهيد. hangout هاي ايميل را مي توان ناديده گرفت يا با كليك هايي كه ديگر آنها را نمي بينيد به يك جعبه هرزنامه ارسال كرد. بالاي صفحه و تبليغات موجود در صفحه را مي توان بلافاصله پنهان كرد. اما يك بروشور خوش رنگ و خوش رنگ با عكسهاي جذاب و كارت هاي ويزيت منحصر به فرد در اشكال مختلف چيزي است كه شايد دوست نداشته باشيد فوراً آن را در سطل زباله بيندازيد. كارت ، آن را در جيب خود نگه داريد. به بيان ساده ، رسانه هاي چاپي زمان بيشتري براي ماندن دارند و اين يك استراتژي بازاريابي خوب است. قبل از چاپ ، بسياري از خرده فروشان داراي كدهاي تخفيف و بليط هايي هستند كه قبل از استفاده بايد چاپ شوند. اين براي مردم بسيار نااميد كننده است ، به همين دليل بسياري از آنها چنين بازاريابي را ترك مي كنند. با اين حال ، كدهاي تخفيف و بليط ها قبلاً چاپ شده اند ، چه از طريق ايميل و چه از طريق آنهايي كه براي توزيع بيشتر استفاده مي شوند. علاوه بر اين ، برخي از كوپن ها مي توانند براي نمايش باركد بر روي تلفن شما استفاده شوند. در حقيقت ، اكثر مردم آن را مي بينند. بيرون آوردن بليط از كيف و استفاده از آن براي خريد بسيار آسان تر است. مردم به او اعتماد مي كنند ، در نهايت ، مهمترين چيز اين است كه مردم هنوز روشهاي بازاريابي قديمي را به خاطر دارند. آنها به خاطر مي آورند كه از طريق روزنامه كار پيدا كرده و بليط مجلات را بريده اند. آنها به خاطر مي آورند كه در زمان هاي مختلف كارت ويزيت را تقسيم مي كردند. اين استراتژي بازاريابي به ايجاد اعتماد كمك كرده است. مردم به بازاريابي چاپي اعتماد دارند زيرا قبل از بازاريابي ديجيتال فقط بازاريابي ديجيتال غالب بود. بازاريابي ديجيتال مزاياي بي شماري را ارائه مي دهد. اما آنچه بايد بدانيم اين است كه هر دوي اين استراتژي هاي بازاريابي مي توانند با هم كار كنند زيرا مشتريان جديد و قديمي به خوبي به استراتژي هاي رسانه هاي اجتماعي پاسخ مي دهند. سعي كنيد از رسانه هاي چاپي در استراتژي بازاريابي ديجيتال خود استفاده كنيد و ببينيد كه چگونه براي كسب و كار شما موثر عمل مي كند.. https://hillbilly.ir/چرا-چاپ-بايد-در-هر-استراتژي-بازاريابي-م/feed/ 0