رسانه اجتماعي 101 براي كارآفرينان
نمي توان انكار كرد كه رسانه هاي اجتماعي ابزاري ارزشمند براي استفاده در ارتقا تجارت شما هستند. با اين حال ، رمز موفقيت يك صاحب كسب و كار زماني است كه آنها در شبكه هاي اجتماعي مي گذرانند. شما بايد انواع رسانه هاي اجتماعي مورد استفاده خود را در نظر بگيريد ، اينكه چه چيزي …
رسانه اجتماعي 101 براي كارآفرينان https://hillbilly.ir/رسانه-اجتماعي-101-براي-كارآفرينان/ https://hillbilly.ir/رسانه-اجتماعي-101-براي-كارآفرينان/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sun, 11 Jul 2021 14:17:40 0000 طراحي و سئو وب سايت social marketing book https://hillbilly.ir/رسانه-اجتماعي-101-براي-كارآفرينان/
رسانه اجتماعي 101 براي كارآفرينان
نمي توان انكار كرد كه رسانه هاي اجتماعي ابزاري ارزشمند براي استفاده در ارتقا تجارت شما هستند. با اين حال ، رمز موفقيت يك صاحب كسب و كار زماني است كه آنها در شبكه هاي اجتماعي مي گذرانند. شما بايد انواع رسانه هاي اجتماعي مورد استفاده خود را در نظر بگيريد ، اينكه چه چيزي …
رسانه اجتماعي 101 براي كارآفرينان
نمي توان انكار كرد كه رسانه هاي اجتماعي ابزاري ارزشمند براي استفاده در ارتقا تجارت شما هستند. با اين حال ، رمز موفقيت يك صاحب كسب و كار زماني است كه آنها در شبكه هاي اجتماعي مي گذرانند. شما بايد انواع رسانه هاي اجتماعي مورد استفاده خود را در نظر بگيريد ، اينكه چه چيزي مي توانيد بگوييد و چند پست دريافت مي كنيد. پرهيز از فعاليت رسانه هاي اجتماعي مانع رضايت بازار است. نگهداري كبد نيز مي تواند يك چالش باشد. از خود بپرسيد: آيا راهي براي جمع آوري پول براي هدفي شايسته وجود دارد؟ آيا دفتر شما آماده مونتاژ در يك بانك غذا است؟ شايد شما تصميم گرفته ايد يك ظرف ذخيره سازي براي مواردي مانند باتري ، چراغ و ظروف قابل جابجايي طراحي كنيد كه مشتريان شما نيز مي توانند از آن استفاده كنند. يا ممكن است دفتر شما مسابقه اي ترتيب دهد. شايد در محل كار شما تغييري ايجاد شده باشد يا نقاشي جديدي روي ديوارها نقاشي شده باشد. شايد بتوانيد با افرادي كه با آنها تعامل داريد يك پروژه انجام دهيد. ممكن است در آينده بتوانيد بيانيه اي درباره فروش يا تخفيف ارائه دهيد. رسانه هاي اجتماعي زمان خوبي را براي شركت شما فراهم مي كند تا هدف را جشن بگيرد ، پول جمع كند و مسئوليت اجتماعات خود را بپذيرد. اين يك روش عالي براي حمايت از افرادي است كه با آنها تعامل داريد ، زيرا همچنين مي توانيد موفقيت و سهم آنها را در جهان جشن بگيريد. و در واقع مي توانيد از او دعوت كنيد تا براي برقراري ارتباط با افرادي كه با آنها تعامل داريد ، وقت بگذارد. علاوه بر اين ، حمايت از رويدادهاي اجتماعي و خيريه به كارمندان ، تأمين كنندگان و مشتريان شما مي گويد كه شما براي ايجاد تغيير اهميت مي دهيد. شما اغلب ايده اي براي يك كمپين يا موضوع در شبكه هاي اجتماعي داريد كه مي خواهيد درباره آن بحث كنيد. اما هنوز وقت نداريد كه او را دنبال كنيد. آن ايده را بنويسيد و بعداً آن را مرور كنيد. هيچ چيز از اين طريق غيرممكن نيست. قبل از شروع يك پست غيرمعمول ، لازم است تصميم بگيريد كه چگونه مي خواهيد براي هر رويداد هيجان ايجاد كنيد و نتيجه آن چيست. نكته ديگر: دو سند در دفتر از طريق رسانه هاي اجتماعي ايجاد كنيد كه در حين فروش مورد توجه شما و افراد قرار گيرد. ارزش تلاش شما در شبكه هاي اجتماعي بسيار خوب خواهد بود و ارسال آن در ساعات اوج روز آسان خواهد بود. بنابراين بهترين زمان ارسال چيست؟ همه چيز به اهداف شما – سن ، علايق و غيره بستگي دارد. براي كار ، بهترين روزها براي ارسال در فيس بوك پنجشنبه ها و جمعه ها از ساعت 11 صبح تا 1 بعد از ظهر (اقيانوس آرام) است. 11 صبح شركت كنندگان بيشتر ، اگر نزديك به 1 بعد از ظهر باشد ، لايك بيشتري دريافت خواهيد كرد و روي پيوند كليك كنيد. براي توييتر ، انتقال بين 11 صبح تا 1 بعد از ظهر است – هنگام ناهار – بهترين زمان است. با اين حال ، آخر هفته 30٪ فعاليت بيشتر در توييتر را نشان مي دهد. به دليل هفته كاري معمول ، سه شنبه ها و پنج شنبه ها بهترين روزها براي ارسال در LinkedIn هستند. بهترين زمان براي سفارش برنامه LinkedIn بين 5-6: 30 صبح تا 3-5 PM (اقيانوس آرام) است. اگر از Google استفاده مي كنيد ، پست هاي برنامه ريزي شده در روزهاي سه شنبه و چهارشنبه بين 7 صبح تا 9 بعد از ظهر بيشترين تأثير را دارند.مهم نيست كه چه زماني تصميم به همكاري مي گيريد و مهم نيست كه با چه رسانه هاي اجتماعي كار كنيد ، دسترسي به رسانه هاي اجتماعي پاداش آور است. اگر در فروشگاه هاي مختلفي هستيد و ايده مديريت آنها را براي مدت طولاني پيدا كرده ايد ، دو گزينه پيش رو داريد. به كارمندان اختصاص دهيد (يا به فرزندان خود مبلغي را پرداخت كنيد) كه كار را براي شما انجام دهند. در غير اين صورت ، يك اعلان روي تلفن بنويسيد تا به شما يادآوري كند كه در يك روز خاص ارسال كنيد. وقتي مشغول هستيد ، خدمات آنلاين زيادي وجود دارد كه به شما امكان مي دهد مقالات را براي انتشار خودكار از قبل تعيين كنيد. نحوه استفاده شما از شبكه هاي اجتماعي به ميانگين شما (اينستاگرام و غيره) و نوع محصول ، خدمات يا كمپين شما بستگي دارد. شما اكنون در حال دويدن هستيد و اين همان شخصي نخواهد بود كه مي خواهيد با او ارتباط برقرار كنيد. در نظر بگيريد كه مخاطبان شما چه زماني آنلاين هستند ، چند سال سن دارند ، وقتي آنلاين هستند چه مدت انجام مي دهند ، چه مدت آنلاين هستند و چه زماني بيشترين علاقه و علاقه را دارند. نظرسنجي هاي مشتري ممكن است به شما در شناسايي اين موضوع كمك كند. با انجام اين فعاليت هاي پيشنهادي متوجه خواهيد شد كه زمان بيشتري را در شبكه هاي اجتماعي مي گذرانيد و فعاليت هاي شما مثرتر است. براي مشاوره بيشتر در زمينه كسب و كار ، از Brummets: A Purple Snowflake Collection مراجعه كنيد ، كه در مورد خدمات ، محصول يا كتابي كه مي نويسيد توصيه هاي ارزشمندي را ارائه مي دهد.. https://hillbilly.ir/رسانه-اجتماعي-101-براي-كارآفرينان/feed/ 0