آغاز عمليات پاكسازي مناطق سيل زده در اروپا /۱۷۰ كشته و شمار زيادي مفقود

۶ بازديد

ساكنان مناطق سيل زده آلمان و بلژيك با پايين آمدن سطح آب شروع به پاكسازي گل و لاي اطراف خانه هاي خود كردند. به گزارش مجله آنلاين ، نجاتگران همچنان به جستجوي قربانيان فاجعه بار سيل در اين مناطق مي پردازند و خسارات ناشي از اين حادثه هولناك را بيشتر آشكار مي كنند. گزارش هاي …

آغاز عمليات پاكسازي مناطق سيل زده در اروپا /۱۷۰ كشته و شمار زيادي مفقود https://online-mag.ir/2021/07/آغاز-عمليات-پاكسازي-مناطق-سيل-زده-در-ار/ مجله آنلاين Sun, 18 Jul 2021 09:56:28 0000 مجله رويداد https://online-mag.ir/2021/07/آغاز-عمليات-پاكسازي-مناطق-سيل-زده-در-ار/ ساكنان مناطق سيل زده آلمان و بلژيك با پايين آمدن سطح آب شروع به پاكسازي گل و لاي اطراف خانه هاي خود كردند. به گزارش مجله آنلاين ، نجاتگران همچنان به جستجوي قربانيان فاجعه بار سيل در اين مناطق مي پردازند و خسارات ناشي از اين حادثه هولناك را بيشتر آشكار مي كنند. گزارش هاي …

ساكنان مناطق سيل زده آلمان و بلژيك با پايين آمدن سطح آب شروع به پاكسازي گل و لاي اطراف خانه هاي خود كردند.

به گزارش مجله آنلاين ، نجاتگران همچنان به جستجوي قربانيان فاجعه بار سيل در اين مناطق مي پردازند و خسارات ناشي از اين حادثه هولناك را بيشتر آشكار مي كنند.

گزارش هاي رسانه هاي غربي حاكي از آن است كه سيل در اروپا مي تواند دست كم 170 نفر را كشته ، تعداد بيشتري را مفقود كند و تلفات را افزايش دهد.

با اين حال ، هندوستان تايمز به نقل از پليس آلمان اعلام كرد كه تعداد قربانيان سيل در آلمان 156 نفر بوده است.

طبق روزنامه ها ، پليس آلمان صبح امروز (يكشنبه) گزارش داد كه سيل منجر به كشته شدن 156 نفر در اين كشور شده و تعداد كل قربانيان سيل در اروپا را حداقل به 183 نفر رسانده است.

بخشهايي از اروپا هنوز در معرض خطر هستند. در شهر سالزبورگ ، اتريش ، بسياري از ساكنان خانه تحت تأثير افزايش سطح آب و سيل قرار گرفتند و امدادگران آنها را نجات دادند.

در همين حال ، بارندگي شديد و جاري شدن سيل در جاده هاي جنوب آلمان باعث ايجاد نگراني در اين منطقه شده است.

در غرب آلمان ، سد اشتاينباختال نيز ممكن است تخريب شود و ساكنان خانه هاي پايين دست خانه هاي خود را تخليه كنند.

رهبران اروپايي مي گويند كه تغييرات آب و هوايي عامل اصلي سيلاب است ، سوئيس ، لوكزامبورگ و هلند را تحت تأثير قرار داده است.

در آلمان مرگ چهار آتش نشان در سيل تأييد شده است. نوردراين-وستفالن ، راينلاند-فالتس و زارلند نيز بيشترين آسيب را ديدند.

به گفته بي بي سي ، بلژيك همچنين نيروهاي خود را براي كمك به انجام اقدامات امدادي و تخليه ساكنان به مناطقي از كشور اعزام كرده است. تا به امروز ، سيل در اين كشور منجر به كشته شدن حداقل 27 نفر شده است.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.