نسل Z و منظور آنها براي ارتقا promote تجارت شما

به تخصصي ترين مرجع سئو خوش آمديد

نسل Z و منظور آنها براي ارتقا promote تجارت شما

۶ بازديد

نسل Z و منظور آنها براي ارتقا promote تجارت شما

خرده فروشان تشويق مي شوند كه درك كنند و نسل Generation Z را در آغوش بگيرند. آنها مي توانند تا آخر عمر به اينترنت دسترسي داشته و از فن آوري هاي بسياري برخوردار باشند. گرچه ممكن است آنها در حال حاضر مخاطبان شما نباشند ، اما تا سال 2020 تقريبا نيمي از مشتريان شما مسئوليت …

نسل Z و منظور آنها براي ارتقا promote تجارت شما https://hillbilly.ir/نسل-z-و-منظور-آنها-براي-ارتقا-promote-تجارت-شما-2/ https://hillbilly.ir/نسل-z-و-منظور-آنها-براي-ارتقا-promote-تجارت-شما-2/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Thu, 01 Jul 2021 16:00:59 0000 طراحي و سئو وب سايت social marketing model https://hillbilly.ir/نسل-z-و-منظور-آنها-براي-ارتقا-promote-تجارت-شما-2/

نسل Z و منظور آنها براي ارتقا promote تجارت شما

خرده فروشان تشويق مي شوند كه درك كنند و نسل Generation Z را در آغوش بگيرند. آنها مي توانند تا آخر عمر به اينترنت دسترسي داشته و از فن آوري هاي بسياري برخوردار باشند. گرچه ممكن است آنها در حال حاضر مخاطبان شما نباشند ، اما تا سال 2020 تقريبا نيمي از مشتريان شما مسئوليت …

نسل Z و منظور آنها براي ارتقا promote تجارت شما

خرده فروشان تشويق مي شوند كه درك كنند و نسل Generation Z را در آغوش بگيرند. آنها مي توانند تا آخر عمر به اينترنت دسترسي داشته و از فن آوري هاي بسياري برخوردار باشند. گرچه ممكن است آنها در حال حاضر مخاطبان شما نباشند ، اما تا سال 2020 تقريبا نيمي از مشتريان شما مسئوليت آن را بر عهده خواهند داشت. ارتباط با اين نسل و ايجاد روابط پايدار مهم است.
آنها حقيقت و صداقت مي خواهند
اگرچه روابط براي روابط نسل Z مهم هستند ، اما تلاش سخت نشان دادن تلاش براي نشان دادن تمايلات كاذب و غير قابل اعتماد دشوار به نظر مي رسد. اين جوانان مانند بزرگسالان رفتار مي كنند و اين همان چيزي است كه مي خواهند با آنها رفتار كنند.
به جاي تمركز بر گفتمان امروز ، بازاريابان بايد مراقب روند ويروسي باشند. روش هاي منحصر به فرد و جالبي را براي ادغام چنين روندهايي در مبارزات بازاريابي خود براي ايجاد روابط پيدا كنيد.
صداقت ، شفافيت و صداقت از خصوصياتي است كه بايد تمرين شود. اگر مي خواهيم اين سه ويژگي مهم را تمرين كنيم ، ارتباطات بايد به روشي منحصر به فرد انجام شود. شما بايد نه تنها براي جلب توجه آنها بلكه براي ارزش دادن به رابطه خود با Generation Z آماده باشيد.
مروري بر شبكه هاي اجتماعي
تأثير رسانه هاي اجتماعي بر روي نسل Z هرگز يكسان نبوده است. سالها روابط ، سلامتي و موفقيت مالي كليد خوشبختي بوده است. با اين حال ، براي اين نسل ، رسانه هاي اجتماعي با خوشبختي آنها ارتباط مستقيم دارند. اگر مي خواهيد از طريق اين بستر با آنها ارتباط برقرار كنيد ، بايد راههايي براي احساس قهرماني آنها پيدا كنيد.
جلوي ضربه را بگيريد
از بسياري جهات ، اين نسل احساس مي كند كه در دنياي بدي زندگي كرده اند. آنها جنگ ، افسردگي و وحشت را بخشي از زندگي روزمره مي دانند. آنها نگران آينده هستند ، اما آماده انجام كاري هستند.
مي خواهد در دنيا تأثير بگذارد. علاوه بر اين ، آنها مي خواهند محصولي را بخرند كه در محيط و جامعه تأثير بگذارد. آنها يك برند قدرتمند را دوست دارند و مي توانند آن را ثابت كنند.
Generation Z به محصولي نياز دارد كه متناسب با انگيزه هاي اصلي آن باشد. به آنها ابزاري بدهيد تا باور كنند دنيا را به مكاني بهتر تبديل مي كنند. يك كمپين بازاريابي جديد بسازيد كه ارزش مي بخشد اما آن را نشان نمي دهد.
لورا ماسو
مصرف كننده متوسط ​​اين نسل صدها هزار تبليغ را قبل از 15 سالگي مشاهده خواهد كرد. البته آنها قادر به شناسايي نكات كليدي هستند. بنابراين ، هدف ايجاد يك فضاي داخلي خوب است كه مي تواند به روشي كارآمد و سريع به Generation Z متصل شود.
بسياري از مارك ها دريافته اند كه يكي از بهترين راه ها براي دستيابي به اين هدف استفاده از GIF است. آنها كار مي كنند زيرا همه با آنها در ارتباط هستند. GIF كوتاه است و براي فيلتر وضوح مناسب است.
به برند سازي كمك مي كند
نسل Z همانجا ايستاد و به نظر مي رسيد هزاران سال پس از فارغ التحصيلي از دانشگاه در جستجوي كار است. بنابراين ، آنها به خوبي از اهميت يافتن شغل با ارزش در اسرع وقت آگاه هستند.اين نسل از فروش كالا با 5 و يك سكه به صورت محلي راضي نيستند. در عوض ، آنها داوطلبانه پول خود را براي ساخت يك كشتي آنلاين و سفير شدن مي گيرند. آنها هميشه به دنبال راه هايي براي ساختن نام تجاري هستند.
از آنها دعوت كنيد تا به مارك شما بيايند زيرا آنها به تنهايي كار مي كنند. كمپين هاي رسانه هاي اجتماعي ، سفيران شبكه هاي اجتماعي و گروه هاي متمركز مجازي به آنها احساس مي كنند كه به نظر مي رسد شما را در برند شما ادغام مي كنند. اين امر از يكپارچگي آنها در تقويت حضورشان در اينترنت اطمينان مي يابد.
Generation Z يك گروه واقعي است. آنها دائما به دنبال راه حل هاي جديد هستند. تا زماني كه آنها را تماشا كنيد و ياد بگيريد به زبان آنها صحبت كنيد ، آنها آماده همكاري با نام تجاري شما خواهند بود.

.

https://hillbilly.ir/نسل-z-و-منظور-آنها-براي-ارتقا-promote-تجارت-شما-2/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.