نحوه نوشتن آگهي فروش خانه

به تخصصي ترين مرجع سئو خوش آمديد

نحوه نوشتن آگهي فروش خانه

۵ بازديد

نحوه نوشتن آگهي فروش خانه

اين روزها بسياري از افراد تصميم مي گيرند خانه هاي خود را بدون مسكن بفروشند و اين طرحي است كه مي تواند در هزينه هاي شما صرفه جويي كند. البته ، قبل از اينكه اين استراتژي م effectiveثر تلقي شود ، بايد در واقع خانه شما را بفروشد. در اينجا چند نكته و ترفند براي …

نحوه نوشتن آگهي فروش خانه https://hillbilly.ir/نحوه-نوشتن-آگهي-فروش-خانه/ https://hillbilly.ir/نحوه-نوشتن-آگهي-فروش-خانه/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Thu, 22 Apr 2021 12:30:51 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing workshop https://hillbilly.ir/نحوه-نوشتن-آگهي-فروش-خانه/

نحوه نوشتن آگهي فروش خانه

اين روزها بسياري از افراد تصميم مي گيرند خانه هاي خود را بدون مسكن بفروشند و اين طرحي است كه مي تواند در هزينه هاي شما صرفه جويي كند. البته ، قبل از اينكه اين استراتژي م effectiveثر تلقي شود ، بايد در واقع خانه شما را بفروشد. در اينجا چند نكته و ترفند براي …

نحوه نوشتن آگهي فروش خانه

اين روزها بسياري از افراد تصميم مي گيرند خانه هاي خود را بدون مسكن بفروشند و اين طرحي است كه مي تواند در هزينه هاي شما صرفه جويي كند. البته ، قبل از اينكه اين استراتژي م effectiveثر تلقي شود ، بايد در واقع خانه شما را بفروشد. در اينجا چند نكته و ترفند براي نوشتن تبليغاتي آورده شده است كه علاقه شما را در خانه جلب مي كند و اميدوارم منجر به فروش شود.

O گزينه هاي تبليغات خود را در نظر بگيريد. چندي پيش ، يك آگهي املاك و مستغلات تنها يك هدف داشت: در روزنامه محلي شما منتشر شود. و در حالي كه روزنامه ها هنوز يك گزينه عالي هستند ، فناوري مدرن يك استراتژي گسترده بازاريابي را مي طلبد. بهترين مكان براي شروع اين است كه اگر در بازار خريد خانه هستيد از خود بپرسيد كجا را جستجو كنيد. پاسخ ، براي اكثر مردم ، اينترنت است. اين كاملاً مناسب است زيرا براي مرور گزينه ها نيازي به ترك خانه نداريد و هر زمان خريداران خانه باشند آماده است. اينها همان دلايلي است كه باعث مي شود تبليغ شما در اينترنت ظاهر شود و سايتهاي زيادي در فهرست مالكان (FSBO) وجود دارد كه با خوشحالي تبليغ شما را نمايش مي دهند. روزنامه ها البته يك گزينه امتحان شده و درست هستند كه حتي با ظهور اينترنت نبايد از آن صرف نظر كرد. اگر خارج از يك كلانشهر بزرگ هستيد ، اطمينان حاصل كنيد كه تبليغ شما در روزنامه محلي شما نشان داده مي شود ، و تبليغ شما هر روز در شهرهاي همسايه نشان داده مي شود. شما هرگز نمي دانيد كه چه كسي مي خواهد از شهر به يك مكان روستايي تر نقل مكان كند.

اي صحنه را تنظيم كن فقط چند كلمه طول مي كشد تا خريداران خانه نزديكترين تلفن را دريافت كنند و التماس كنند تا خانه شما را ببينند – يا اينكه خريداران مسكن بدون اينكه دوباره به خانه شما فكر كنند ، ورق بزنند. اصول اوليه مانند سبك (خانه مزرعه ، دو طبقه ، و غيره) و تعداد اتاق خواب و حمام را در آن بگنجانيد ، اما همچنين مي خواهيد عبارات توصيفي را به افراد كمك كنيد تا به مردم كمك كنند خود را در آنجا زندگي كنند. با تغذيه قاشق جواهري مانند: “يك آشپزخانه بزرگ به يك اتاق فوق العاده مناسب براي سرگرمي باز مي شود” يا “يك حمام مستر بازسازي شده كه آبگرم مورد علاقه شما را بازسازي مي كند” ، اين كار را براي خوانندگان آسان كنيد.

روي چيزها مثبت بگذاريد. دروغ گفتن اشكالي ندارد ، اما اشكالي ندارد كه صداي خانه خود را تا آنجا كه ممكن است جذاب كنيد. اگر براي جابجايي آماده نيست ، جمله اي از اين جمله را بگوييد: “آماده تعمير در خانه رويايي خود”. و اگر در محله اي با شهرت كمتر از مطلوب زندگي مي كنيد – شايد بيشتر به دليل خانه هاي قديمي اش كه فضاي زيادي ندارند شهرت دارد – مطمئن شويد كه تفاوت خانه شما چيست. توضيح دهيد كه چگونه خانه شما يك منطقه بزرگ را اشغال مي كند يا اينكه يك گاراژ بزرگ داريد كه مي تواند به عنوان كارگاه استفاده شود. به خريداران مسكن دليل دهيد تا نظر خود را در مورد محله تغيير دهند.

o ايجاد يك عنوان برنده. اين اولين چيزي است كه مردم مي خوانند ، بنابراين بايد آنها را جلب كند. بهترين ويژگي يا ويژگي تعيين كننده خانه خود را انتخاب كنيد و اين عنوان را عنوان كنيد: “خانواده زيبا با قيمت بالايي زندگي مي كنند” يا “يك كشور پراكنده با باغ هاي ميوه عقب نشيني مي كند”.

O يك عكس (يا دو) را وارد كنيد. در حالي كه كپي جالب مي تواند يك تصوير ذهني جذاب ايجاد كند ، اما هيچ جايگزيني براي تصوير واقعي وجود ندارد. هنگامي كه فضاي تبليغاتي و بروشورهاي فضاي زيادي داريد ، به عنوان مثال ، شامل چندين عكس از خانه خود در داخل و خارج است. وقتي فقط براي يك عكس جا داريد ، بايد بيرون از منزل باشيد و بهتر است در يك روز آفتابي گرفته شود. مهم نيست كه چه زاويه يا منطقه اي را انتخاب كنيد ، قانون شماره يك “مرتب و مرتب” است. قبل از گرفتن عكس ، همه چيز را بهم ريخته و پاك كنيد ، مطمئن شويد كه ناحيه كم و كشيده شده است.

O همه چيز در مورد قيمت است. شگفت آور است كه چگونه بسياري از فروشندگان خانه قيمت درخواستي را در تبليغات خود حذف كرده اند. چه تصادفي باشد و چه عمدي ، اشتباه است. مهم نيست كه كسي چقدر خانه شما را دوست دارد ، اگر بودجه او بيش از 100000 دلار باشد ، شما وقت و وقت خود را تلف كرده ايد زيرا راهي براي ارائه پيشنهاد وجود ندارد. اطلاع دادن از هزينه خانه در جلو كارآمد و متين است. شما وقت نداريد كه روزانه 20 تماس از طريق افرادي كه در مورد هزينه آنها سال مي كنند برقرار كنيد ، فقط به اين دليل كه تلفن را به محض شنيدن خاموش كنيد. شما مي خواهيد از افرادي كه قيمت را مي دانند ، خيالشان از استاديوم راحت است و مي خواهند براي ديدن آن وقت بگيرند ، تماس تلفني بگيريد.

o آن را كوتاه و زيبا نگه داريد. پاراگراف ، يعني بهترين راه براي از دست دادن توجه كسي ، جمع كردن اطلاعات زيادي در پاراگراف ها است. گلوله ها راهي عالي براي تفكيك واقعيت ها به گزش هاي قابل هضم هستند.

https://hillbilly.ir/نحوه-نوشتن-آگهي-فروش-خانه/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.