ثبت بيش از ۴۰ هزار ساعت برنامه درباره كرونا در رسانه ملي

۱۲ بازديد

به گزارش شفاف ، اولين روز بحران ، تلاش هاي خستگي ناپذير كاركنان سازمان راديو تلويزيون از سال گذشته به قدري مهم و مثمر ثمر بود كه مقام معظم رهبري (مدظله العالي) اولين وي بودند. 12 آوريل در سخنراني تلويزيوني ذكر شد : [مقابله با كرونا]”اين بسيار خوب كار كرد.” از ابتداي بحران ، رسانه …

ثبت بيش از ۴۰ هزار ساعت برنامه درباره كرونا در رسانه ملي https://online-mag.ir/2021/03/ثبت-بيش-از-۴۰-هزار-ساعت-برنامه-درباره-كر/ مجله آنلاين Sun, 07 Mar 2021 08:57:43 0000 مجله هنري و فرهنگ https://online-mag.ir/2021/03/ثبت-بيش-از-۴۰-هزار-ساعت-برنامه-درباره-كر/ به گزارش شفاف ، اولين روز بحران ، تلاش هاي خستگي ناپذير كاركنان سازمان راديو تلويزيون از سال گذشته به قدري مهم و مثمر ثمر بود كه مقام معظم رهبري (مدظله العالي) اولين وي بودند. 12 آوريل در سخنراني تلويزيوني ذكر شد : [مقابله با كرونا]”اين بسيار خوب كار كرد.” از ابتداي بحران ، رسانه …

به گزارش شفاف ، اولين روز بحران ، تلاش هاي خستگي ناپذير كاركنان سازمان راديو تلويزيون از سال گذشته به قدري مهم و مثمر ثمر بود كه مقام معظم رهبري (مدظله العالي) اولين وي بودند. 12 آوريل در سخنراني تلويزيوني ذكر شد : [مقابله با كرونا]”اين بسيار خوب كار كرد.” از ابتداي بحران ، رسانه ملي با مديريت هوشمندانه و صلح تحت شعار “آموزش ، آگاهي ، صلح” به درگيري پيوست. همكاران ، مديران ارشد ، كاركنان و كاركنان صف ، كارمندان قراردادي ، نقل قول ها ، مديران پروژه و … همه داوطلبانه و صادقانه وارد اين حوزه شدند. در عصري كه ساير م institutionsسسات و ادارات طبق مقررات بهداشتي بسته يا نيمه تعطيل بودند ، شما تمام تلاش خود را مي كرديد تا جاي خالي آن م institutionsسسات را پر كنيد و حتي بيشتر از حد معمول فعال بوديد.

طبق آمار منتشر شده ، كرونا بيش از 7500 ساعت صدا ، بيش از 5000 ساعت تلويزيون ، بيش از 8300 ساعت سياست ، حدود 18000 ساعت امور محلي و حدود 1000 ساعت ديپلماسي دارد. در طول سال گذشته ، دستيار پيام سازمان برنامه اي را ايجاد كرده است كه با تمركز بر بيش از 40،000 ساعت آموزش براي افزايش آرامش آگاهي در مورد مبارزه با ويروس كرونا انجام شده است.

عدالت آموزشي برقرار كنيد

سيستم آموزش ملي بيش از يك سال است كه مجازي و غايب است. طي يك سال گذشته ، به دنبال پيشنهاد سريع و واضح رئيس سازمان ، مدرسه تلويزيون ايران در تاريخ 31 مارس 1998 با تمركز بر شبكه آموزشي و چهار كانال خاص ، اميد و قرآن ، راه اندازي شد و من متأثر شدم. به عنوان يك كانال راديويي. تاكنون 10447 كلاس درس حدود 25 دقيقه پخش شده است. در واقع ، سازمان ما نوعي وزارت آموزش و پرورش را براي اجراي “عدالت آموزشي” واقعي ترسيم مي كند. ميزان استقبال 86 درصدي از كودكان و نوجوانان نمره بسيار بالايي براي تلويزيون ، به ويژه براي برنامه هاي آموزشي در جمهوري اسلامي ايران بود. اين نشان مي دهد از گذشته 15 ميليون كودك و نوجوان ايراني حدود 13 ميليون نفر در كلاس هاي رسانه ملي شركت كرده اند. سال

قدرت مقامات رسانه اي

در مناطق ديگر ، اين سازمان بار ديگر مقاومت خود را به عنوان مرجع رسانه اي نشان داده است. مقامات وزارت بهداشت و ستاد ملي مبارزه با كرونا مي توانستند به طور منظم با مردم در ارتباط باشند. در واقع ، رسانه ملي در زمينه اطلاع رساني و آگاهي ، شاخه اصلي ستاد ملي ضد كرونا بود. در زمان هاي مختلف ، رسانه هاي داخلي بار اصلي سرگرمي در حين قرنطينه در منزل بودند. پس از پخش برنامه هاي مختلف در نوروز 99 ، تعداد بينندگان در رسانه ملي از 90 درصد فراتر رفت ، كه در تاريخ سازمان بي سابقه بود. 31 سريال جديد با بيش از 900 قسمت از شبكه هاي 1 ، 2 ، 3 و 5 پخش شد و به بينندگان اجازه مي دهد تا همچنان روي گيرنده هاي تلويزيوني خود بنشينند. كارمندان معاون نخست وزير همچنين با پخش راديو فصلي و ده ها بسته اخبار سلامت ، شنوندگان را در مورد كرونا نيوز آگاه كردند. در اين ايالت ، هر يك از 33 مركز بسته به شدت و ضعف شيوع تاج و شرايط محلي منطقه ، برنامه هاي متنوعي را پخش مي كنند. همكاران كمكي سياسي ، از جمله دپارتمان هاي خبري ، شبكه هاي خبري و خبرگزاري هاي راديويي ، نيز بيشترين تماس را با اين بيماري داشتند. روزنامه نگاران ، مجريان و ديگران بيشتر از ساير كشورها درگير اين بيماري شده اند زيرا براي گزارش و گزارش مستقيماً در معرض محيط آلوده قرار گرفته اند ، اما اخبار و مخاطبان مطبوعات. اين افزايش نشان داده است كه مردم به Corona News اعتماد كامل دارند. ، كه آنها از طريق مجاري رسمي و قانوني دنبال مي كنند.

استراتژي ثابت ، برنامه هاي مختلف

بسته به مخاطب خاص ، در موارد مختلف با يك استراتژي به عوامل (راديو ، تلويزيون ، محلي ، سياست خارجي ، سياست) پيام ارسال كنيد. در ماه رمضان كه مقدسات ، تعطيلات و اجتماعات مذهبي ممنوع بود ، برنامه هاي مختلفي با شعار “هر خانه مسجدي است” پخش مي شد. در محرم ، اين سازمان “حسينيه ايران” و در اربعين “حسيني موكب ايران” در صدا و سيما برگزار شد. همكار شما اخيراً به هموطنان نشان داده است كه “بعد از يك سفر معنوي خانه اي نبود”. اماكن متبركه ، بقاع متبركه و ارتباطات زنده و مداوم با بقاع متبركه هم كنترل عمومي سازمان را به رخ مي كشيدند و هم قدرت فني همكاران خود را در اين زمينه نشان مي دادند. در حقيقت ، مثل هميشه ، تلاش هاي عامل پيام به جز خدمات يك همكار فني بي فايده بود. در سال كرونا ، هنگامي كه تحريم هاي ظالمانه عليه دولت ايران به اوج خود رسيد ، تكنسين هاي اين سازمان علاوه بر افزايش خدمات ، پروژه هاي HD را در 14 شبكه سازمان انجام داده و 900 پروژه را راه اندازي كردند .. دهه فجر نشان داده است كه سازمان ها بايد به اين حوزه افتخار كنند.

كمك به همكاران ، رمز موفقيت آنها

بخشهاي ديگر پشتيباني مربوط به مديريت سازماني ، مالي و منابع انساني بود. اقدامات م toثر براي تشويق همكاران و همراه با پيگيري هاي رئيس سازمان انجام شده است. مهمترين آنها 30 درصد افزايش حقوق بود. در بخش رفاه ، دو برابر شدن اعتبارات سيم كارت و افزايش تعداد دارندگان اين كارت ها به جهادگران رسانه اي اين امكان را مي دهد تا گامي راحت تر در مبارزه با كرونا بردارند. عدالت تا حدي محقق شده است. حضور همكاران در اين سازمان نگراني هاي سلامتي را ايجاد مي كند ، خصوصاً وقتي گفته مي شود اين ويروس ناخوشايند از راه هاي مختلفي قابل انتقال است. بنابراين حداقل 10 يا 12 گروه باتجربه از واحدهاي خدماتي و پشتيباني وظيفه ضدعفوني بافت روزانه را بر عهده دارند و اين كار ادامه خواهد يافت. همكاران مركز بهداشتي همچنين دستياران بهداشتي را كه داوطلبانه در محل ورود به سازمان به صحنه آمده اند ، تحت نظر گرفته ، جمع آوري و پيگيري مي كنند. بيش از 260،000 بطري محلول در 3-5 مرحله تهيه و توزيع شد و بيش از 700،000 ماسك بين همكاران توزيع شد. علاوه بر پيگيري همكاران تحت تأثير ويروس كرونا و كمك به ادارات اداري و مالي ، حمايت رواني نيز در دستور كار قرار گرفت. تلاش هاي روابط عمومي اين سازمان مخاطبان داخل و خارج از سازمان را در اشكال مختلف با پيام هاي مختلف و روش هاي مختلف ارتباطي در مبارزه با كرونا انجام مي داد. با آگهي ها و علائم مختلف در سراسر سازمان ، اطلاعات هفتگي اهميت ادامه اطلاعات در اين زمينه را نشان مي داد ، حتي اگر اين نماد در زير ماسك نشان داده شده باشد. نظارت مستمر بر اخبار مربوط به كرونا و سازمان و انتشار آن براي مقامات از ديگر اقدامات دفتر روابط عمومي اين سازمان بود.

در يك سال گذشته ، متأسفانه مركز بهداشت سازمان 39 همكار استخدام شده و بازنشسته خود را در مبارزه با كرونا از دست داد. همچنين ، در طول سال گذشته ، بيش از 1712 همكار در تهران و بيش از 1318 در همه مراكز ايالتي با عروق ويروس كرونا تشخيص داده شده اند. ما از بهبودي آنها خوشحال هستيم و براي همه بيماران آرزوي بهبودي داريم. علي رغم اين وضعيت ، رسانه ملي كاملاً به تلاش خداوند و همكاران شما تكيه مي كند و مسير رسانه اي ضد تاج را ادامه مي دهد. اميدوارم بيماري ويروس كرونا قلب به زودي پايان يابد.

انتهاي پيام /

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.